dinsdag 8 september 2009

Heeeeeeel lang onderweg;

In mei deed ik via het internet een prive swap met thema ,,theetijd,,.
het werd een ruiling tussen Duitsland en Nederland. Dus eigenlijk dicht bij huis.
Nooit ontvangen of gekregen, aan beide kanten.
wat heen en weer gemaild, vragen op postkantoor............helaas!
Hoe is het mogelijk!!!! Want; vanmorgen krijg ik een quiltje via Engeland van degene uit Duitsland toch nog ,, theetijd,,.Wat vreemd is; geen afzender, geen label op de achterkant van het quiltje, geen briefje van de maakster. Wat een geluk dat ik zelf wel wist van wie dit afkomstig is. Ondanks dit hele verhaal ben ik er blij mee. Alleen waar is nu mijn eigen gemaakte voor haar?????????

2 opmerkingen:

Annie zei

It's an adorable piece. The mystery maker should be proud!

Cobi zei

de wegen van de post zijn wonderbaarlijk en ondoorgrondelijk. eens kwam een brief vanuit Duitsland bij aan via Thailand. Er stond duidelijk een stempel op van de Thaise posterijen dat de brief per abuis naar hen was gestuurd. maar wel fijn dat deze post nu terecht is. nou de jouwe nog.