dinsdag 22 december 2009

eindelijk een keuze gemaakt.........




Voor mijn nieuwe project ,,2010 Quilt Along Tea/Coffee,,(via internet)

heb ik eindelijk een keuze van stofgebruik gemaakt.

rechterkant is de achtergrond stof en de rest gebruik ik voor de thee-en koffiepotten,

en zal tzt zien hoe ook de kop en schotels, bekers, muffins en ander gebak

zullen worden. tevens de thee-en koffielepeltjes en taartvorkjes horen daar ook bij.

Ben dus weer bezweken voor een nieuw project met een thema wat me leuk lijkt.

de bedoeling is maak maandelijks een blok zodat je aan het eind van het jaar genoeg hebt om een Quilt te maken VOOR JEZELF.(er wordt dit keer niet geruild of wat voor een ander gemaakt).
Het zal voor mij een sampler worden, denk ik.(eerste foto is een blokje van 15X15cm.),
verschillende blokken en later er een compositie van maken vind ik nu wel spannend.

Geen opmerkingen: