zaterdag 4 februari 2012

net terug van de quiltdagen in Vijfhuizen.




                                              een van de quilts die geshowed werd uit een groep Duitse quilts.(met detail).



                                                  een van de quilts uit de serie ,,alles in 1 kleur,,.(met detail).

                                           
                                           
                                                en terwijl ik rondkeek zag ik ook Francoise uit Den Bosch

                                                         in haar verkoop- stand, druk bezig
                                                                     met ,,huisjes bouwen,,.                                              

3 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

mooi zeg lijkt wel mozaiek en die kleuren,gr marloeskreatief

Ellie zei

Prachtige quilts.
Vooral de eerste.
Groetjes, Ellie.

Hannie de Beer zei

Inderdaad waren er prachtige quilts, Ik zat in de stand van De Uitdaging Vrijdag! Ik heb daardoor niet alles goed kunnen bekijken, maar er was veel belangstelling voor mijn demo ATC's en Fibermail!
De terugreis met openbaar vervoerwas met vele hindernissen!