dinsdag 10 december 2013

ondertussen............

   
                                         voorkant van mijn eerste blz. uit mijn,,dagboek,,.
                                          en hieronder de achterkant.
                                         wanneer ik met allerlei materialen bezig ben op stof,
                                       zal ik ook een bladzijde doen voor het boek.
                                               de blz. zijn 18 x 18 cm.
                                        nu heb ik op een 9 patch. textielverf gestempeld, organza en                                                          moerbeischors  geverfd , bewerkt met vilt.
                                           siersteekjes gezet om alles vast te zetten,
                                   
                                                               

de achterkant,, daar ben ik nog mee bezig.
de letters ,,opal,, zullen erop komen.


3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Schitterend, dit begin van je dagboek! Belooft een mooi te worden.

Tonny zei

Wow, Marja! Jij bent wel even helemaal uit de patchworkhoek gekomen he? Een schitterend resultaat!

artisoo zei

creatieveling die je bent.