de dom in het midden, de oude racht met de grote heren huizen, de verlichting langs de oude gracht is nostalgisch, en als ik op de Dom sta...... springt m,n hartje open, Utrechtse dialect, veel om op te noemen, maar voor mij waar ik graag ben is de Botanische tuin.
heb een lange strook stof ergens voor nodig, dus.........
ben maar weer even aan de gang geweest.
op een zelf geverfde lap(ijsklontjes methode) bloemen gezet.