maandag 6 augustus 2012

ondertussen........


                                      heb ik mijn 100 blokken weer opgezocht.
                                       de kaffe fasset- en zelf geverfde stofjes.
                                      ik ga er sashings en corner stones tussen zetten om al die blokken
                                      te verwerken tot een grote quilt .
                                       sashings zijn 2 cm. breed en de kleur is chocolade bruin.
                                       cornerstones  zijn van mijn geverfde stofjes.
                                     lange banen van 3 x 10 blokken, zodat het uiteindelijk
                                    ,,quilt as you go,, techniek wordt.
                                    (voor mij makkelijker te quilten met de hand).

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Zal een prachtquilt worden. De blokken zijn al zo mooi...