donderdag 2 augustus 2012

thema ,,Gezicht,,.


                                           In de fibermail groep is het thema voor de 15 x 15 cm. kaarten
                                                                 Gezicht.
                                              boven  = gemaakt door mezelf , sturen naar Trees.
                                                                  (Antoine bestaat echt!)
                                                                   
                                              beneden = door Jeanette voor mij.
                                           Alle twee de kaarten zijn gemaakt van stofjes.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Allebei heel verschillend, en erg leuke "gezichten"!

UkeHeidi zei

Hahahaha!!! great quilting portraits!! Wonderful! I love your way to interpret the face expressions.

Hahahaha! grote quilten portretten! Wonderful! Ik hou van je weg naar de gezichtsuitdrukkingen te interpreteren.

Janny de Roo zei

Geweldig Marja, wat een lol zal jij gehad hebben.....Ik moet er nog aan beginnen en heb gelukkig nog een paar dagen....Ik was met vakantie en daar vóór had ik geen inspiratie, maar je brengt me wel op ideeën ......